Блог

5 стъпки за по-добър сън от teapigs

25 Юли 2018
Категория: Чай

Приготви бъргъри с Purple Haze

21 Май 2018
    Категория: Подправки

Какво е Матча?

25 Ное 2017
Категория: Чай

5 стъпки за по-добър сън от teapigs

Дата: 25 Юли 2018

Има хора, които 5 минути след като се приберат са сложили чайника с билков чай и са по пижама. Но не за всеки е лесно да се отпусне след ден, изпълнен с работа, стрес и многото видове технологии в модерното ни ежедневие и да забави ритъма. Добрата новина е, че ако човек си изгради редовен вечерен ритуал, това има положителен резултат върху качеството на съня. По-долу ще намерите 5 съвета за по-добър сън, както и любими чайове от teapigs, които оказват помощ в начинанието.

 

 

1. Зона без технология

 

 

Изкушението да ползваме своите телефони, таблети и телевизори преди сън е голямо – на всеки от нас се случва. Но за качествен сън през нощта е най-добре да сведете светлината, особено изкуствената, до минимум вечер. Проверете си съобщенията за десетина минути преди лягане и след това го сложете в другия край на стаята, за да не се изкушавате (което се препоръчва и на всички, които сутрин казват „само още 5 минути“ безброй пъти – ако телефонът ви е в другия край на стаята, трябва да станете, за да го изключите. По този начин е по-малко вероятно отново да си легнете, или поне така казват…).

 

2. Вана и поглезване

 

 

Бърза анкета в офиса показа, че за 80% от отговорилите топлата вана е задължителна част от вечерният им ритуал за по-добър сън. Както мъжете, така и жените са съгласни, че няма нищо по-отпускащо от това да разпуснеш във ваната преди лягане. Цялата процедура на пълна вана с много ароматни балончета може да е в повече като за всяка вечер, но се опитвайте да я включите поне два пъти седмично – на сутринта ще сте си благодарни за положените усилия!

 

3. Билков чай

 

 

Нищо не може да се сравни с билков чай преди лягане – лайка или мента, стига да е без кофеин, със сигурност ще ви помогна да релаксирате и да спите по-добре. Лайката е класически любимец от градинските билки и репутацията му на лечебна билка, която помага за сън, е добре известна по цял свят. Друга подобна е лавандулата, чийто аромат забавя ритъма на сърцето и понижава кръвното налягане, което помага човек да се отпусне и да се наспи.

 

Лайката и лавандулата се верни помощници като стане дума за лесното заспиване и качествения сън – затова teapigs ги комбинират със сладка ябълка, правейки чаят Snooze задължителен в набора за пълноценен сън. Гореща чаша Snooze преди лягане ще ви помогне да заспите, преди да сте положили глава на възглавницата.

 

4. Свежи завивки 

 

 

Чистите чаршафи са задължителни за качествения сън. Тъй като от teapigs са експерти по чая, ето мнението на специалистите от SecretLinenStore: „Свежите завивки безспорно играят огромна роля за това колко добре спи човек. Особено, ако ги сменяте винаги в един и същ ден от седмицата това става малък ритуал, който да повдигне настроението ви. Ако смяната на чаршафите ви се струва досадна, махнете старите още сутринта (така леглото ще се проветри), а вечерта няма как да отложите слагането на новите чаршафи. Препоръчваме материята да е 100% памук или лен, защото тези видове текстил регулират температурата на тялото през нощта, което ще намали мятането и въртенето в леглото. А и ако завивките ви ви дават прекрасно усещане, вечер ще искате по-скоро да се мушнете в тях.“

 

 

5. Спрейове за сън

 

 

Спрейовете за сън са любим продукт на екипа на teapigs и задължителен елемент във вечерния ритуал. Напръскването на възглавниците вечер е сигурен начин да се отправите към леглото за спокойна нощ с непрекъснат сън.

 

Източник: teapigs.co.uk

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
  • Все още няма коментари
Върни До Горе