Чай за по-добър сън

5 стъпки за по-добър сън от teapigs

Чай за по-добър сън


Има хора, които 5 минути след като се приберат са сложили чайника с билков чай и са по пижама. Но не за всеки е лесно да се отпусне след ден, изпълнен с работа, стрес и многото видове технологии в модерното ни ежедневие и да забави ритъма. Добрата новина е, че ако човек си изгради редовен вечерен ритуал, това има положителен резултат върху качеството на съня. По-долу ще намерите 5 съвета за по-добър сън, както и любими чайове от teapigs, които оказват помощ в начинанието.

 

1. Зона без технология

Изкушението да ползваме телефон, таблет и телевизор преди сън е голямо – случва се на всеки от нас. Но за качествен сън през нощта е най-добре да сведете светлината, особено изкуствената, до минимум вечер. Проверете си съобщенията за десетина минути преди лягане и след това поставете телефона в другия край на стаята, за да не се изкушавате (което се препоръчва и на всички, които сутрин казват „само още 5 минути“ безброй пъти – ако телефонът ви е в другия край на стаята, трябва да станете, за да го изключите. По този начин е по-малко вероятно отново да си легнете, или поне така казват…).
 

2. Вана и поглезване

Бърза анкета в офиса на teapigs показа, че за 80% от отговорилите топлата вана е задължителна част от вечерния им ритуал за по-добър сън. Както мъжете, така и жените са съгласни, че няма нищо по-отпускащо от това да разпуснеш във ваната преди лягане. Цялата процедура на пълна вана с много ароматни балончета може да е в повече като за всяка вечер, но се опитвайте да я включите поне два пъти седмично – на сутринта ще сте си благодарни за положените усилия!
Чай за по-добър сън

3. Билков чай

Нищо не може да се сравни с билков чай преди лягане – лайка или мента, стига да е без кофеин, със сигурност ще ви помогнe да релаксирате и да спите по-добре. Лайката е класически любимец от градинските билки и репутацията й на лечебна билка, която помага за сън, е добре известна по цял свят. Друга подобна е лавандулата, чийто аромат забавя ритъма на сърцето и понижава кръвното налягане, което помага човек да се отпусне и да се наспи.
 
Лайката и лавандулата се верни помощници като стане дума за лесното заспиване и качествения сън – затова teapigs ги комбинират със сладка ябълка, правейки чаят Snooze задължителен в набора за пълноценен сън. Гореща чаша Snooze преди лягане ще ви помогне да заспите, преди да сте положили глава на възглавницата.
 

4. Свежи завивки 

Чистите чаршафи са задължителни за качествения сън. Тъй като от teapigs са експерти по чая, ето мнението на специалистите от SecretLinenStore: „Свежите завивки безспорно играят огромна роля за това колко добре спи човек. Особено, ако ги сменяте винаги в един и същ ден от седмицата това става малък ритуал, който да повдигне настроението ви. Ако смяната на чаршафите ви се струва досадна, махнете старите още сутринта (така леглото ще се проветри), а вечерта няма как да отложите слагането на новите чаршафи. Препоръчваме материята да е 100% памук или лен, защото тези видове текстил регулират температурата на тялото през нощта, което ще намали мятането и въртенето в леглото. А и ако завивките ви ви дават прекрасно усещане, вечер ще искате по-скоро да се мушнете в тях.“
 

5. Спрейове за сън

Спрейовете за сън са любим продукт на екипа на teapigs и задължителен елемент във вечерния ритуал. Напръскването на възглавниците вечер е сигурен начин да се отправите към леглото за спокойна нощ с непрекъснат сън.
 
Източник: teapigs.co.uk

← Older Post Newer Post →

Leave a comment

Blog

RSS
ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ШАМПИОНАТ ПО АЕРОПРЕСА

ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ШАМПИОНАТ ПО АЕРОПРЕСА

By Hristo Hristov

Епична битка по време на първия Български Шампионат по Аеропреса! Всички състезатели дойдоха тренирали и с перфектната рецепта, която са подготвили със състезателното кафе Rukira,...

Read more
Как да приготвиш капучино вкъщи?

How to prepare a cappuccino at home?

By Hristo Hristov

Quick cappuccino preparation with Aeropress.

Read more